Trànsit diari de les carreteres que gestiona la Conselleria competent 2023
Camp | Descripció |
---|---|
DIA |
Dia al qual li corresponen les dades |
INTA |
Intensitat total de vehicles en sentit ascendent de la quilometració de la carretera |
INTAP |
Intensitat de vehicles pesants en sentit ascendent de la quilometració de la carretera. Aquesta dada és un subconjunt de la dada anterior |
INTD |
Intensitat total de vehicles en sentit descendent de la quilometració de la carretera |
INTDP |
Intensitat de vehicles pesants en sentit descendent de la quilometració de la carretera. Aquesta dada és un subconjunt de la dada anterior |
INTT |
Intensitat total de vehicles per la secció mesurada. Normalment aquesta dada serà la suma dels dos sentits anteriors. |
INTTP |
Intensitat total de vehicles pesants per la secció mesurada. Normalment aquesta dada serà la suma dels dos sentits anteriors, i un subconjunt de la dada anterior. |
PKE |
Punt quilomètric on s'ha captat el trànsit en metros, mesurant-se en la distància fins a la placa quilomètrica prèvia en sentit ascendent. |
PKECOOR |
Coordenades geodèsiques en latitud i longitud WGS84 del punt on es mesura el trànsit |
PKFI |
Punt quilomètric final del tram al que s'associa el trànsit, mesurat en metres en la distància fins la placa quilmètrica prèvia en sentit ascendent. Es considera que el trànsit es invariable durant tot el tram i que els vehicles que deixan el tram són equivalents als que s'incorporen al mateix. |
PKFICOOR |
Coordenades geodèsiques en latitud i longitud WGS84 del punt final del tram al que s'associa el trànsit. Es considera que el trànsit és invariable a llarg del tram. |
PKINI |
Punt quilomètric inicial del tram al que s'associa el trànsit, mesurat en metres en la distància fins la placa quilmètrica prèvia en sentit ascendent. Es considera que el trànsit es invariable durant tot el tram i que els vehicles que deixan el tram són equivalents als que s'incorporen al mateix. |
PKINICOOR |
Coordenades geodèsiques en latitud i longitud WGS84 del punt inicial del tram al que s'associa el trànsit. Es considera que el trànsit és invariable a llarg del tram. |
REFFI |
Referència de la xarxa (carretera o població) que defineix el final del ram al que s'associa el trànsit. |
REFINI |
Referència de la xarxa (carretera o població) que defineix l'inici del ram al que s'associa el trànsit. |
TIPUSE |
Metodologia de captació de dades de trànsit, normalment entre espires, gomes, càmera (imatges) o ràdar. |
TIPUSV |
Tipo de via, normalment entre autovia, convencional (1 carril per sentit de circulació) o desdoblada (2 carrils per sentit de circulació). |
TRAM |
Codi del tram al que s'associa el trànsit, essent els tres darrers dígits els corresponents al número de tram, i els números anteriors a aquest tres, el codi CV- de la carretera |
Dades i recursos
-
Transit_GVAOberta 2023
CSV
Trànsit diari de les carreteres que gestiona la Conselleria competent en matèria viària 2023
Informació addicional
Camp | Valor |
---|---|
Origen de les dades | Conselleria competent en matèria de trànsit viari |
Organització | Generalitat Valenciana |
Font | https://politicaterritorial.gva.es/va/ |
Freqüència d'actualització | Trimestral |
Geolocalització | Si |
Visites en els últims 14 dies | 7 |
Visites totals | 151 |
Creat | Octubre 21, 2023, 11:15 (CEST) |
Última actualització | Juny 4, 2024, 15:15 (CEST) |
Data d'inici de dades | 1 maig 2023 |
Data de fi de dades | 31 desembre 2023 |